Краказябли - силіконові саморобки

Саморобні приманки та наживки

Re: Краказябли

Непрочитане повідомлення Rostislavovich » 12 грудня 2010, 22:45

Konstantin написав:Розвивая тему...
А если добавить в этот плавленный силикончик,какой-нибудь аттрактант типа Бомикс и т п...Съедобка типу получится :nez-nayu:

Також думав на цю тему. Потрібно зробити силікон (краказяблу )пористою. І вже готову антрактантувати.
Аватар користувача
Rostislavovich
Балакучий
Балакучий
 
Повідомлень: 198
З нами з: 26 березня 2010, 01:00

Re: Краказябли

Непрочитане повідомлення trans » 13 грудня 2010, 10:04

Kylibin написав:так ,як силікон думаю має температуру розтікання трохи більше 100 градусів...
Складаємо в поліетиленовий кульочокі варимо в кип,яточку поки він не почне розтікаться .


Дозвольте трошечки не погодитись.
Поскільки температура кипіння води при звичайних умовах 100градусів, то ніяким кипятінням (хоч цілий день) воду до більшої температури не нагріємо (фізично це можливо тільки при зміні тиску)

Kylibin написав:
....Сам я ще нічого із силікону не відливав ,але спробуйте мусить все вийти на 100% по логіці.


Наші спортсмени постійно відварюють силіконові твістери і віброхвости в кипятку. Я наприклад темні однорідні віброхвости "кипячу" порядка 30 секунд. Процес розтікання не наступає навіть близько. Температура плавлення силікону вища ніж 100градусів.
Аватар користувача
trans
Козак
Козак
 
Повідомлень: 463
З нами з: 05 листопада 2008, 01:00

Re: Краказябли

Непрочитане повідомлення trans » 13 грудня 2010, 10:16

Djab написав:
Konstantin написав:Розвивая тему...
А если добавить в этот плавленный силикончик,какой-нибудь аттрактант типа Бомикс и т п...Съедобка типу получится :nez-nayu:

Також думав на цю тему. Потрібно зробити силікон (краказяблу )пористою. І вже готову антрактантувати.


Я щось подібне вже робив з звичайними твістерами (в всякому разі намагався :) ).
Порошкову субстанцію змішую з атрактантом (до стану густої пасти).
В твістері відрізаю хвостика. Гострим кусочком трубочки (від телескопічної антери радіоприймача) вирізаю "тільце" твістера (можна навіть до кінця, але перед цим відрізавши ше і передню частину твістера.
Порожній твістер заповнюю пастою з атрактантом. Приклеюю (вірніше приварюю) передню і задню частину твістера.
Пористість дану твістера формую частими наскрізними проколюваннями твістера булавкою.

На мою думку заслуговує уваги желеподібний стан атрактанта всередині твістера (атрактант розвести в теплій воді з звичайним харчовим желатіном).
Аватар користувача
trans
Козак
Козак
 
Повідомлень: 463
З нами з: 05 листопада 2008, 01:00

Re: Краказябли

Непрочитане повідомлення Kylibin » 13 грудня 2010, 22:59

Хлопці загальними зусиллями і польотом фантазії з підключенням реальних знань в різних сферах від матеріалознавства до виготовлення форм для лиття полімерів. Мизробили мозковий штурм ідеї яку підкинув нам Петро за що йому велике СПАСИБІ. Отже виходить крім толкових рибацюг серед нас багато людей які мислять неординарно-раціоналізаторів. Це дуже класно для зимової пори- кожен щось цікаве підкине. Пропоную наступну тему для мозгового штурму ВИГОТОВЛЕННЯ ВЕРТУШОК ДЛЯ ЛОВЛІ ОКУНЯ. Пропонуйте технології виготовлення лопаток ,турбінок ,стержнів . Ібажано щоб обговорення було з використанням підручних матеріалів ісамих простих домашніх технологій. Думаю що це цікаво для всіх. Просьба до адміна може підредагувати чипереадресувати альбо відкрити іншу тему.Незнаю як правильно поступить,але думаю для багатьох це цікаво
Аватар користувача
Kylibin
Абориген
Абориген
 
Повідомлень: 114
З нами з: 16 березня 2010, 01:00

Re: Краказябли

Непрочитане повідомлення trans » 14 грудня 2010, 10:43

Kylibin написав:Пропонуйте технології виготовлення лопаток ,турбінок ,стержнів . Ібажано щоб обговорення було з використанням підручних матеріалів ісамих простих домашніх технологій.


При виготовленні "вертушок" (особливо ультралайтових) мабудь найбільш проблемним предметом є виготовлення латунного тільця, а особливо висвердлення в ньому тоненького отвору. Пропоную простий спосіб, який буде доступний кожному риболову.
На тонке сталеве осердя намотуємо добре очищену мідну проволоку діаметром 1-2мм (попередньо відпалену на газі для мягкості).
Утворену мідну "пружинку" відрізаємо потрібної довжини, змочуємо каніфольно-спиртовим розчином і залуджуємо та покриваємо припоєм (можна паяльником, а можна звичайним зануренням в розплавлений припой. Лише після цього виймаємо сталеве осердя.
Використання кислот в якості флюса можливе, але з попереднім захисним покриттям внутрішнього сталевого осердя, інакше воно може припаятися до самої "пружинки" і потім його буде важко відділити.

Проволока (осердя) "вертушки" - найкращий матеріал на мою думку - стоматологічна нержавіюча проволока для виготовлення зубних протезів.

Пелюстка - шматок латунної, мідної чи алюмінієвої пластини, який для надання профіля зручно вигинати між двома ложками (пластинка вставляється між двох ложок, які після цього стискаються).

Після створення окремої теми, дане повідомлення варто перенести туда.
Аватар користувача
trans
Козак
Козак
 
Повідомлень: 463
З нами з: 05 листопада 2008, 01:00

Re: Краказябли

Непрочитане повідомлення proteus » 14 грудня 2010, 11:05

Хлопці .. це все дурня ... Я перепробував вже кучу форм з різних матеріалів .. На даний час краще форми ніж у Петра немає ... в нього чудово вийшло .. і йому дійсно не потрібно заморочуватись із нагріванням, остиванням, викалупуванням і т.д. На рахунок інших матеріалів ... гіпс - гавно (ня якщо він не стоматологічний для виготовлення протезів, але там ціна :ps_ih: ) ... на дві деталі хватить якщо пощастить ... епоксидка .. краще ... але дуже хрубка ... навіть із наповнювачем .. і вгадати пропорцію щоб зменшити хрупкість і застигло ... дуже важко ...
Сьогодні я спробую ще один матеріал для виготовляння форм ... Гадаю має підійти краще за дві вище описані! Якщо вийде .. то фотозвіт гарантую, в темі про воблери! Ну але звичайно дюралька найкращий варіант ... правда скопіювати в ній воблер нереально без спеціального обладнання ... інша річ форми для джиг-головки та чебурах .. але то вже інша історія. :)
Аватар користувача
proteus
Герой
Герой
 
Повідомлень: 674
З нами з: 12 вересня 2008, 00:00

Re: Краказябли

Непрочитане повідомлення Rostislavovich » 08 травня 2011, 21:13

Краказябла працює.
Зображення
Зображення
Аватар користувача
Rostislavovich
Балакучий
Балакучий
 
Повідомлень: 198
З нами з: 26 березня 2010, 01:00

Силіконові саморобки

Непрочитане повідомлення kamennieshipy100 » 05 квітня 2013, 16:36

Ось будь ласка полюбуйтесь на мої "крокозябочки" :
ЗображенняЗображення
Зробив форму з гіпсу, розтопив силікон в мікрохвильовці і залив у формочку. Зробив поки що 7 штук для проби, далі буду вдосконалювати форму. Хто має які пропозиції чи зауваження?
Ты у меня смотри, я где нормален, а где беспощаден.
Ловить рыбу на платнике = охотиться в коровнике!
Хенк

Подякували: 3 [Показувати]
Аватар користувача
kamennieshipy100
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 321
З нами з: 26 жовтня 2009, 01:00

Re: Силіконові саморобки

Непрочитане повідомлення shalun_99 » 05 квітня 2013, 21:09

kamennieshipy100 написав:Ось будь ласка полюбуйтесь на мої "крокозябочки" :
Хто має які пропозиції чи зауваження?

Маю прохання - відсип трохи...ну того, що дало таке натхнення :ni_zia:
Шутю...головне розловити та запатентувати! :men:

Подякував: 1 [Показувати]
Аватар користувача
shalun_99
 
Повідомлень: 1614
З нами з: 12 квітня 2010, 20:08

Поперед.

Повернутись до Виготовлення приманок

Хто зараз онлайн

Зареєстровані учасники: Немає зареєстрованих користувачів

cron