Човни та двигуни до них

Спілкування про рибалку, рибну ловлю і вилов риби
Аватар користувача
KYM
Бро
Бро
Повідомлень: 1706
З нами з: 17 листопада 2007, 01:00
Телефон: 067-360-88-01
Звідки: г.Ровно
Контактна інформація:

Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення KYM »

На прохання форумчан тема відкрита.
Не учи рыбу плавать!
Аватар користувача
Женя
Дослідник
Дослідник
Повідомлень: 54
З нами з: 19 квітня 2009, 00:00
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Женя »

поділіться думками на рахунок електромоторів, їх плюси і мінуси
Аватар користувача
ИхтиофилРыбопедович
Бувалий
Бувалий
Повідомлень: 85
З нами з: 15 березня 2008, 01:00
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення ИхтиофилРыбопедович »

Собираюсь купить электромотор

Почитал. Мозг сломан окончательно. Хочется послушать своих, которые не на Десне или обводном КВХ рыбачат, а у нас: В Хринныках например...
Патик, ты юзаешь электро и бензо - советуй!
Может кто еще из форумчан чего скажет?
Реально диллема: Здравый смысл подсказывают, что электро и тише и маневреннее. И при нормальной погоде абсолютно нормальный девайс. А учитывая, что троллинг это совсем не мое - электромотор вроде подходит.
С другой стороны, перспектива телепаться на веслах при посаженном акк. не радует мягко говоря. Да и вес двух аккумов (но не в руках же носить)

Что касается цены: Бензо дороже хоть и мощнее, плюс затраты на регистрацию и чего-то там еще (с процедурой не знаком) не вызывают радости.
С электро все проще: 1000-1500грн мотор+1000грн за 2 автомоб.акумуллятора+зарядка+еще наверное какая-то хрень = 3000грн.

Но это так - размышления. Советуйте!
Поймал рыбу - отпусти. Поймал брака - опусти!
Аватар користувача
Vik
Герой
Герой
Повідомлень: 542
З нами з: 21 листопада 2007, 01:00
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Vik »

ИхтиофилРыбопедович

привіт, разом з Patikom та Bizboyu взяли для проби MinnKotu Endura 30, взяли аком Зіловський 90-ку вагою десь 25кг.
Особисто вмене човен BARK 260, з загрузкою в два чоловііки, з інтенсивним пересуванням по водоймі (на 3-5 швидкості, 5-та найенергоємкіша), за годин 6 посадити аком так і не вдалось. Bizba ганяв свій човен Kolibri здається KМ-330, з загрузкою в два чоловііки, також не зміг посадити аком. також пробували його на чивні Patika.
Можу зробити наступні висновки:
- легкі чивни розганяє швидше (що є логічним), допустиме навантаження для даної модельки здається 600кг вантажу,
- максимальна швидкість приблизно 5-6км/год, на змаганнях обганяє самих витривалих веслувальників :lol: , що зберігає сили для подальшого лову, і економить час
- по швидкості з бензиновим немає сенсу порівнювати, а ось по тихохідності та маневреності дає фору,
- легкий, навіть дитина може підняти і встановити на човен,
- не вибагливий до експлуатації,
- компактний,
- не обовязково використовувати фірмовий аков, який коштує понад 2000 грн,
- чудово підходить для тролінгу.
Звісно багато хто скаже, навіщо воно, краще взяти 3-ку бензиновий, і т.п., але давай глянемо з іншого боку, з якою метою його використовувати, так звісно на Хрінниках він заслабкий, адже акваторія величезна, а ось в Млинів всамий раз, сам неодноразово випробовував. Плюс не потрібно ніяких дозволів, реєстрацій і т.п.
Я ще разу не пошкодував, що взяв цю цяцьку, так що рекомендую, а Patik допоможе з придбанням :lol:

P.S. всетаки двигун то не весла
Аватар користувача
vvi
Боєць
Боєць
Повідомлень: 241
З нами з: 14 липня 2008, 00:00
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення vvi »

От, і ще один рочок промайнув... підскажіть хто робив (проходив) ТО лодки і як там справи як швидше пройти та новини.
"... А в это время сейчас кто то на рыбалке..."
Сашко
Той, що в джунглях сидить
Той, що в джунглях сидить
Повідомлень: 1
З нами з: 11 травня 2010, 07:47
Телефон: 0674561493
Контактна інформація:

Re: Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення Сашко »

Де купити не дорогого резинового човна, 1-2 місного, можна і б у? Дякую.
Аватар користувача
ИхтиофилРыбопедович
Ледар
Ледар
Повідомлень: 39
З нами з: 07 травня 2010, 11:08
Контактна інформація:

Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення ИхтиофилРыбопедович »

Доброго времени суток!

ЗАДАЧА

Имеется: Минн Кота эндура 40, АКБ тяговый 100А/ч , есть бензогенератор 0,8кВт(220-230V, 50А)
Вопрос: Можно ли использовать бензогенератор, как источник питания мотора для дальних перемещений по водоему (чтоб не сажать АКБ)? Я так понимаю, что нужен некий "выпрямитель-трансформатор" чтоб получать 12-14В на входе в двигло? Может кто либо дать четкие рекомендации?
Не будет ли в таком случае наноситься вред мотору? Безопасно ли использовать Б/Г дающий напрядение 220вольт в лодке?
Можно ли заряжать АКБ от генератора (на берегу) и не повредит ли АКБ возможный прыжок напряжения?
Ответ "лучше купи бензомотор" заведомо неправильный ввиду отсутствия 1000 импортных денег на покупку Сузуки 3-5л.с.

Есть ли таблица потребления тока на разных скоростях для Минн Коты
Чем мерять степень разряда батареи во время использования?
Аватар користувача
aleksey_gregul
Боєць
Боєць
Повідомлень: 243
З нами з: 08 січня 2008, 01:00
Телефон: 0973449063
Звідки: Ровно
Контактна інформація:

Re: Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення aleksey_gregul »

ИхтиофилРыбопедович, не вижу принципиальных противопоказаний такому использованию всего комплекта.
Как по мне, противопоказанием может быть только вес всего набора и 220 в сырых условиях.
Если это для Вас не проблема, то берете какое-нибудь зарядно-пусковое устройство и вперед!
Только не выпрямитель а именно зарядно-пусковое.
Почему? Покажу на примере. Попросил друг сделать регулятор хода для его лодочного мотора.
У него было только 2 ступени: максимум и полхода. Моторчик слабенький. Проверили в бочке с водой.
Кушает около 8 ампер. Сделал. В качестве силового ключа использовал транзистор с предельным током 53 ампера!
Через неделю привозит - а на месте транзистора - угольки!
Оказалось- намотал на гребной винт водорослей и кранты! Сейчас поставил на 350А. Год работы. Все пучком.
Это я к тому, что в таких устройствах должен быть ДЕСЯТИКРАТНЫЙ запас. А это лишние цена и вес!
Snaiper
Перехожий
Перехожий
Повідомлень: 12
З нами з: 26 лютого 2010, 01:00
Контактна інформація:

Re: Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення Snaiper »

Дайте номер телефона спеціаліста по ремонту гумових човнів.
Аватар користувача
os1
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 309
З нами з: 10 грудня 2009, 01:00
Звідки: Рівне
Контактна інформація:

Re: Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення os1 »

Не знайшов іншої теми, тому пишу тут.
Товариш хоче купити човна 2-х місного 2,5-2,7 м.
Хто вже має човна, поділіться будь-ласка власним досвідом, якого човна вибрати.
І також на що звернути увагу при купівлі.
Буду вдячний за будь-яку інформацію. Можна в ПП :)
Востаннє редагувалось 20 вересня 2012, 17:59 користувачем os1, всього редагувалось 1 раз.
BenichkaLaden
Бувалий
Бувалий
Повідомлень: 86
З нами з: 04 лютого 2012, 00:26
Звідки: Рівне
Контактна інформація:

Re: Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення BenichkaLaden »

Для двох мінімальна довжина 3.00м. Сам маю Колібрі КМ-300, шкодую що не купив 3.30.
Живу на рибалці, в Рівному проживаю.
Аватар користувача
os1
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 309
З нами з: 10 грудня 2009, 01:00
Звідки: Рівне
Контактна інформація:

Re: Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення os1 »

а не важко гребти і маневрувати?

І ще один ньюанс - бюджет до 3000 грн.
BenichkaLaden
Бувалий
Бувалий
Повідомлень: 86
З нами з: 04 лютого 2012, 00:26
Звідки: Рівне
Контактна інформація:

Re: Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення BenichkaLaden »

Можна брати не транцевий, в бюджет вкладетесь. Свій використовую з мотором. Різниця в довжині 30 см. у такому просторі дуже відчутна.
Живу на рибалці, в Рівному проживаю.
Аватар користувача
пітон
Дослідник
Дослідник
Повідомлень: 59
З нами з: 03 грудня 2010, 10:57
Звідки: Рівне
Контактна інформація:

Re: Човни та двигуни до них

Непрочитане повідомлення пітон »

Моя точка зору , якщо човен планується використовувати без мотору і в більшості випадків одним рибалкою, то це 2,4м, а як що під мотор то це 3,3м і не менше. Аргумент - 2,4м не потребує реєстрації (читати реєстрація плав засобів) і одній людині доволі комфортно на риболовлі (при великій потребі і два не посваряться), а під мотор людина вкладуючи такі кошти в реєстрацію човна, права водіння, вартість двигуна, човна, не повинна себе обмежувати в комфорі, економія на човні в даному випадку буде мізерною в порівнянні з вище перерахованими затратами
Відповісти

Повернутись до “Загальне”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей