UR5TIG писав: Для прикладу, остались в робочому стані і зараз як теплий спогад тих часів з небагатим вибором "Дельфін 16" і "Дельфін 8" вони прослужили вірою і правдою(в свій час)* і це показник того що мастило було підібране правильно(рибалив ними дуже інтенсивно і ніколи не шкодував залізо-воно повинне працювати!)
Не ображайтесь, але порівнювати Дельфін із сучасною катушкою не зовсім правильно. В мене теж в робочому стані Дельфін, яка змазувалась один чи два рази за все її життя. Свій другий Дельфін я знайшов на дні Білого озера, разом зі спінінгом, - випав у когось з лодки і прлежав на дні до утворення бурого наросту. Почистив і ще років з 10 користувався, поки не зламав ручку.
Що таке Дельфін - дубовий, з N-кратним перевищенням по запасу міцності (як і все при Союзі), а від так і важкий агрегат. При цьому максимально простий. Що там змазувати? Неубиваєму, проте шумну зубчату передачу і такі ж самі вічні бронзові втулки. Їх змазуй, не змазуй, вони переживуть нас всіх.