Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

фестивалі та різного роду тусовки

Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення Webmak » 14 вересня 2015, 15:35

Отже попереджаю, буде багато тексту, це не копіпаст, тому якщо Вас цікавить спортивний напрямок фідерної ловлі в Рівненській області, вперед!
Саме головне щоб у Вас було розуміння того що моя пропозиція "сира" і не обдумувалась конструктивно, а була придумана спонтанно, оскільки власне в мене, є значна тяга до спортивної ловлі фідером, і я захотів створити щось цікавеньке, і пропозиція подається на розгляд всім тим, кого цікавить спортивна риболовля фідером, часу на роздуми в досталь, оскільки якщо у Рівненської Фідерної Ліги, буде право на інснування, то початок її буде не раніше Березня-Квітня 2016 р.
Мета/Мотив:
-Перетворити звичайні любительскі рибалки, в напів-спортивні.
-Підняти рівень вміння ловити саме спортивні види риб ( плотва,лящ,верховодка,окунь)
-Підняти загальний рівень навичок рівненських спортсменів та рибалок-любителів ( якщо будуть приймати участь )
Зміст/Суть/Реалізація:
-Місце проведеня тільки оз.Басівкут, тут є ряд переваг.
1) Це в місті, тобто ніяких проблем дістатись до водойми немає
2) Є дуже багато потенційних місць ловлі ( зон )
3) Є вся спортивна риба, і її в досталь
4) Безкоштовна рибалка
-Реєстрація ( умови ) В команді має бути 2 учасники + 1 запасний ( при бажанні/можливості/наявності). Тобто до реєстрації подається мінімум 2 чоловіки + 1 запасний ( не обов'язково, по бажанню, можливості ), які в подальшому формують команду, учасник може приймати участь в турнірі лише в одній команді, в команді має бути обов'язково капітан, який вказується при реєстрації команди, команда обов'язково має мати не змінну назву протягом всього турніру. ( ну і ще звичайно можна додати певні умови, щоб в майбутньому не було ніяких непорозумінь, нестиковок і так далі, висовую на обговорення)
- Формат змагань, тут саме цікаве:
- Проведеня матчу це виступ однієї команди проти другої, де приймають участь 2 учасники з одніє сторони та 2 учасники з другої сторони
- Тривалість матчу 4-5-6 годин ( висовую на обговорення )
- Місце проведення, оз.Басівкут, і тут я пропоную внести довільні зони проведення всіх матчів.Тобто головна умова це оз.Басівкут, і одна суцільна зона +/- 40 метрів ( по 10 м для учасника, згідно всім відомих правил ), яка ділиться на дві пів зони (А і Б ), учасники розміщаються таким чином:
Команда х(учасник 1) Пів зона А
Команда y(учасник 1) Пів зона А
Команда х(учасник 2) Пів зона Б
Команда y(учасник2) Пів зона Б
Тобто в одній пів зоні сидить по одному учаснику з різних команд, і в другій так само, тобто сидіти потрібно буде в пів зоні з супеником з другої команди, це має задати ігрового азарту.
-Визначення переможця і судівство. Стосовно судівства, суддів не буде, тут просто має бути лояльність друг до друга, ну і звичайно дотримання простих правил, які будуть вказані в регламенті, само собою в максимально спрощеному форматі ( ловити на інлайн, мати повідок 50 см, кидати ближче 15 метрів, і так далі, такі речі не будуть прописані в регламенті, оскільки це не буде кому контролювати , але певні умови мають бути, наприклад в регламенті будуть чіткі умови, що ловити потрібно лише на 1 вудилише, лише одним повідком, лише з наявним садком, який має бути опущеним в воду протягом змагань, і т.д ).
Визначення переможця. Результат лише командний, тобто зважуєтся загальна вага однієї і другої команди, після чого результат фіксується фото + записується вага обох команд, після чого капітани команд відсилають фотопідтвердження проведення матчу, та результати організатору змагань. Той в свою чергу вписує результати в календар проведення матчів, ну і заносить дані в турнірну таблицю
-Турнірна таблиця. Всі бачили футбольні турнірні таблиці. Думаю нічого видумувати не потрібно. Кожна команда має виступити з кожною командою з турнірної таблиці, (1 коло, тобто по 1 виступу кожен з кожним ) після того як буде проведене жеребкування, і сформований календар виступів ( про це далі ) Перемога 1 очко, програш 0. Все дуже просто. Ну а взагалі турнірна таблиця має включати в себе ось такі дані:
Місце команди/Назви команд/Кількість проведених виступів( матчів )/Кількість виграшів/Кількість програшів/Кількість очків- можна також додати пункт загальна вага команд(висовую на обговорення). Таблиця буде доступна всім для перегляду в Гуглдокументах ( сервіс онлайн документа від популярної пошукової системи Гугл), в ексель форматі, ну і буде наприклад викидатись раз в тиждень в темі присвяченій Турніру, як це потенційно може виглядати ( візуалізація турнірної таблиці ) покажу сьогодні/завтра у даній темі
- Календар виступів. Головне питання яке в мене виникло, це як зібрати 4 людей до купи в один час, для проведення виступу, ще й з певною прив'язкою до календаря виступів, оскільки якщо наприклад збереться в Турнірі 10 команд, то це має бути 9 виступів за сезон, але ж бувають різні ситуації, комусь не виходить, хтось захворів і так далі...тому я думаю буде правильним зробити довільний день та час виступу, але з певними рамками, щоб календар був гнучний і але при цьому його не потрібно було б "розмазувати" на дуже багато місяців. Після формування турнірної таблиці, та календара виступів. Почнуться виступи, і умови для команд поставити приблизно такі, перший тур, команди мають подати результат виступів ( вага команди ), та фотопідтвердження ( фото улову кожної з команд + фото учасників обох команд однією фото, 4 учасники на одному фото ( селфі, щось таке, щоб було підтвердження того, що матч дійсно проводився, і це було дійсно на басівкуті, і це були дійсно учасники тих чи інших команд )) так про що я, про графік виступів, отже перший тур, має бути проведений протягом ( наприклад ) 14 днів починаючи з 1 квітня ( наприкад ), тобто результати виступів мають бути подані не пізніше 14 квітня, капітанами команд які здобули перемогу в матчах ( чи капітани команд які зазнали поразку,висовую на обговорення ) Другий тур стартує 14 квітня, і результати мають бути подані не пізніше 28 квітня (ну і так далі, суть зрозуміла думаю )
- Також обо'язково потрібно буде зібрати вступні внески з команд, які саме мають бути вступні внески потрібно обдумувати (висовую на обговорення), я наприклад пропоную, що сума має бути, не менше 500-600 грн з команди, оскільки це буде разовий внесок, і потрачені кошти мають стимулювати виступати, а цінні призи які будуть придбані за вступні внески мотивувати виступати як найкраще і не бути в хвості турнірної таблиці, оскільки якщо навіть збереться 10 команд, і внесок з команди буде погоджений наприклад 600 грн ( 300 грн з людини ) то призовий фонд буде становити біля 5000 грн, оскільки близько 1000 грн потрібно буде витратити на дрібні витрати такі як Офіційне відкриття/закриття, медалі,кубки,грамоти. Ну а на 5000 грн можна буде закупити досить цікаві призи, ну і спонсори, звичайно будемо шукати спонсорів, це в тому випадку якщо ми з Вами погодимо даний турнір.

Ще раз наголошую, це чернетка, а не готовий регламент, с готовими умовами, правилами, тощо. Саме головне, що я хочу з'ясувати на даний момент, як ініціатор даного заходу, чи готові/бажають наші рибалки приймати участь в такому заході, такого здається в Україні я ще не бачив, і це має бути, не стандартно, не банально, не звично, але дуже цікаво. В нас є кілька місяців, на роздуми, і прийняття рішення, рішення про те, чи будемо ми створювати такий турнір?
Що думаєте? На даний момент це саме головне, Ваша думка.
p.s Ну і попередньо, можна відкрити попердню реєстрацію, не офіційну, а так, щоб зрозуміти можливу/потенційну кількість учасників, для цього просто в темі вказуйте ПІБ учасників + запасного якщо є, та назву команди.

Подякували: 7 [Показувати]
Аватар користувача
Webmak
Бувалий
Бувалий
 
Повідомлень: 102
З нами з: 28 лютого 2012, 15:03

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення serseruy » 14 вересня 2015, 21:55

Дуже прикольно особливо якщо зібрати с 10 команд,а саме класно що є Басік(за сезон кожний немало там проводить часу) отже цей час можно перевести у якості турніра.Я за 2ма руками :smilefish:
Аватар користувача
serseruy
Боєць
Боєць
 
Повідомлень: 201
З нами з: 15 червня 2008, 00:00
Звідки: Рівне
Телефон: 0509802583

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення ZGAMES » 15 вересня 2015, 08:50

Тоді розпочнемо реєстрацію! ))
Команда "Сіріус"
1- Штенько Максим (к)
2- Тищук Ілля
Аватар користувача
ZGAMES
Боєць
Боєць
 
Повідомлень: 214
З нами з: 27 серпня 2014, 18:49
Звідки: Рівне
Телефон: 0979210462

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення Chels » 15 вересня 2015, 13:57

На мою думку суддя повинен бути хоча б для того, щоб зважити рибу, заповнити протокол, дати команду старт та фініш, засікти час та ін. Це може бути кожен, в кого буде вільний час коли будуть змагатися будь-які дві команди.
2. Команда "Mad Bream".

Подякували: 2 [Показувати]
Аватар користувача
Chels
Абориген
Абориген
 
Повідомлень: 114
З нами з: 04 червня 2013, 20:41

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення ZGAMES » 15 вересня 2015, 17:15

Відкрита Рівненська ліга
Аватар користувача
ZGAMES
Боєць
Боєць
 
Повідомлень: 214
З нами з: 27 серпня 2014, 18:49
Звідки: Рівне
Телефон: 0979210462

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення slavikrovno » 15 вересня 2015, 18:56

"Voron Feeder Team"
1. Воронцов Вячеслав 068 6231646
2. Уточнюється.
Аватар користувача
slavikrovno
Абориген
Абориген
 
Повідомлень: 146
З нами з: 30 червня 2013, 00:16

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення Webmak » 15 вересня 2015, 19:56

Питання які потрібно вирішити, прошу всіх зацікавлених висловити свої думки, дуже бажано конструктивно, ну або хоча б якось :)
1) Тривалість виступу 4-5 або 6 годин? Наприклад я пропную 5 годин, як на мене це саме "то"
2) Чи потрібно вказувати загальну вагу виловленої риби в турнірній таблиці по сумі всіх виступів? Як на мене це така цікавина, яка буде вирізняти наш турнір від футболу чи хокею :) Ну а якщо турнір закріпиться, і буде популяризуватись з посеред рибалок, то з року в рік можна буде вивести, ту чи іншу статистику.
3) Хто має подавати результати виступу організатору змагань ( відправка на емейл організатора змагань,1) фотопідтвердження проведення змагань, тобто фото двох команд, та наприклад улову кожної команди 2) Вага улову кожної з команд ), само собою капітани, але капітани які програли виступ, чи ті які виграли? Моя власна думка, що результати має подавати капітан команди яка виграла, оскільки надхнення в нього на це буде більше, аніж у капітана, команда якого зазнала поразку, це психологія.
4) Вступні внески, да да, це "щікотліве питаннячко", скільки з команди? Пропоную 600 грн. Це по 300 грн з людини, за пів року можна нашкрібсти, чи не так? Ну і зробити досить цікаві призи в кінці сезону, ну і маю надію що вдасться зачіпити якихось спонсорів ( я тут плотненько попрацюю, будете приємно вражені )
5) Початок турніру. Думаю дане питання потрібно вирішувати в другій половині березня, наприклад якщо лід повністю зійде до кінця березня, то стартувати в перших числах квітня.
Аватар користувача
Webmak
Бувалий
Бувалий
 
Повідомлень: 102
З нами з: 28 лютого 2012, 15:03

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення slavikrovno » 15 вересня 2015, 20:19

Webmak написав:Питання які потрібно вирішити, прошу всіх зацікавлених висловити свої думки, дуже бажано конструктивно, ну або хоча б якось :)
1) Тривалість виступу 4-5 або 6 годин? Наприклад я пропную 5 годин, як на мене це саме "то"
2) Чи потрібно вказувати загальну вагу виловленої риби в турнірній таблиці по сумі всіх виступів? Як на мене це така цікавина, яка буде вирізняти наш турнір від футболу чи хокею :) Ну а якщо турнір закріпиться, і буде популяризуватись з посеред рибалок, то з року в рік можна буде вивести, ту чи іншу статистику.
3) Хто має подавати результати виступу організатору змагань ( відправка на емейл організатора змагань,1) фотопідтвердження проведення змагань, тобто фото двох команд, та наприклад улову кожної команди 2) Вага улову кожної з команд ), само собою капітани, але капітани які програли виступ, чи ті які виграли? Моя власна думка, що результати має подавати капітан команди яка виграла, оскільки надхнення в нього на це буде більше, аніж у капітана, команда якого зазнала поразку, це психологія.
4) Вступні внески, да да, це "щікотліве питаннячко", скільки з команди? Пропоную 600 грн. Це по 300 грн з людини, за пів року можна нашкрібсти, чи не так? Ну і зробити досить цікаві призи в кінці сезону, ну і маю надію що вдасться зачіпити якихось спонсорів ( я тут плотненько попрацюю, будете приємно вражені )
5) Початок турніру. Думаю дане питання потрібно вирішувати в другій половині березня, наприклад якщо лід повністю зійде до кінця березня, то стартувати в перших числах квітня.

1) Я голосую за 6 годин.
2) Потрібно вказувати загальну вагу мабуть в окремій таблиці заліку команди, або в таблиці особистого заліку. До кінця ліги буде людина яка зловила найбільшу вагу і отримує білет в театр))))) Яки приз типу біг фіша, тільки за вагу за сезон. Ну і вести таблицю командну там 0 і 1, поразка-перемога.
3) Подавати може будь хто із учасників батлу. Я не думаю що хтось із сльозами після поразки піде додому. Зазвичай фетивалі закінчуються ухою і 100 грамами, а такі "матчі" мабуть пивом, чи хто чим любить. Отже правду зобов’язаний предявити будь хто із команди, результат і вага кожного учасника.
4) Вступні внески наче і підйомні, але потрібно аргументувати на що саме підуть кошти.
5) Початок через тиждень-два від сходу криги.
Один нюанс. ДО прикладу 10 команд. Це 20 чоловік. Це 5 матчів за тур. Кожен тур має якісь діапазони по даті. Як у футболі, 16 команд - 8 матчів за тур.
І всі повинні за два-три дні зіграти тур. Місце проведення як буде вирішуватись? Я наприклад захочу на пляжі, ще хтось там само. А два матчі це 8 фідеристів. І знайти місця щоб посадити в рівні умови навіть 4 чоовік це трошки проблемно. Я так зрозумів до ліги зараховується зона тільки пляжу?

Подякував: 1 [Показувати]
Аватар користувача
slavikrovno
Абориген
Абориген
 
Повідомлень: 146
З нами з: 30 червня 2013, 00:16

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення ZGAMES » 15 вересня 2015, 21:04

slavikrovno написав:
Webmak написав:Питання які потрібно вирішити, прошу всіх зацікавлених висловити свої думки, дуже бажано конструктивно, ну або хоча б якось :)
1) Тривалість виступу 4-5 або 6 годин? Наприклад я пропную 5 годин, як на мене це саме "то"
2) Чи потрібно вказувати загальну вагу виловленої риби в турнірній таблиці по сумі всіх виступів? Як на мене це така цікавина, яка буде вирізняти наш турнір від футболу чи хокею :) Ну а якщо турнір закріпиться, і буде популяризуватись з посеред рибалок, то з року в рік можна буде вивести, ту чи іншу статистику.
3) Хто має подавати результати виступу організатору змагань ( відправка на емейл організатора змагань,1) фотопідтвердження проведення змагань, тобто фото двох команд, та наприклад улову кожної команди 2) Вага улову кожної з команд ), само собою капітани, але капітани які програли виступ, чи ті які виграли? Моя власна думка, що результати має подавати капітан команди яка виграла, оскільки надхнення в нього на це буде більше, аніж у капітана, команда якого зазнала поразку, це психологія.
4) Вступні внески, да да, це "щікотліве питаннячко", скільки з команди? Пропоную 600 грн. Це по 300 грн з людини, за пів року можна нашкрібсти, чи не так? Ну і зробити досить цікаві призи в кінці сезону, ну і маю надію що вдасться зачіпити якихось спонсорів ( я тут плотненько попрацюю, будете приємно вражені )
5) Початок турніру. Думаю дане питання потрібно вирішувати в другій половині березня, наприклад якщо лід повністю зійде до кінця березня, то стартувати в перших числах квітня.

1) Я голосую за 6 годин.
2) Потрібно вказувати загальну вагу мабуть в окремій таблиці заліку команди, або в таблиці особистого заліку. До кінця ліги буде людина яка зловила найбільшу вагу і отримує білет в театр))))) Яки приз типу біг фіша, тільки за вагу за сезон. Ну і вести таблицю командну там 0 і 1, поразка-перемога.
3) Подавати може будь хто із учасників батлу. Я не думаю що хтось із сльозами після поразки піде додому. Зазвичай фетивалі закінчуються ухою і 100 грамами, а такі "матчі" мабуть пивом, чи хто чим любить. Отже правду зобов’язаний предявити будь хто із команди, результат і вага кожного учасника.
4) Вступні внески наче і підйомні, але потрібно аргументувати на що саме підуть кошти.
5) Початок через тиждень-два від сходу криги.
Один нюанс. ДО прикладу 10 команд. Це 20 чоловік. Це 5 матчів за тур. Кожен тур має якісь діапазони по даті. Як у футболі, 16 команд - 8 матчів за тур.
І всі повинні за два-три дні зіграти тур. Місце проведення як буде вирішуватись? Я наприклад захочу на пляжі, ще хтось там само. А два матчі це 8 фідеристів. І знайти місця щоб посадити в рівні умови навіть 4 чоовік це трошки проблемно. Я так зрозумів до ліги зараховується зона тільки пляжу?





Ні, не тільки зона пляжу!!! Ми думали і пляж, і далі....!!!це обговорення!!! Я вважаю, що потрібно зібрати зацікавлених людей, і висловити свох думки, та проголосувати! Записати на листок і внести в регламент!!!
Аватар користувача
ZGAMES
Боєць
Боєць
 
Повідомлень: 214
З нами з: 27 серпня 2014, 18:49
Звідки: Рівне
Телефон: 0979210462

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення ttearjerker » 19 жовтня 2015, 16:40

Аж тепер дійшли очі до цієї теми. Ідея сподобалась,і раз поки триває обговорення в мене виникли такі думки.
1. Якщо це командна тема- буде багато накладок,чому б не зробити турнір індивідуальним.Наприклад зареєструвалось в цю тєму 15 чоловікз зазначеними телефонами ,значить кажен має розраховувати на 15 батлів. Тоді тури можна буде проводити навіть в будні дні і розсідатись між дідами- поплавочниками нікому не мішаючи.Наприклад по графіку мені випадає з Штенько Максимом. Ми здвонились і домовились в середу серед тижня.Хтось третій з учасників приходить за годину до старту - дає команду старт,і або рибачить в своє задоволення,або йде на 5 годин по своїх справах і приходить перед фінішом,щоб зважити,с фоткати улов і ввечері викласти на сайті. Не подумайте,що я такий індивідуаліст,але провівши чуть не цілий вересень під час відпустки на пляжі реально розумію,що посадити на тур 4 чоловік із-за напливу рибалок які не в темі буде накладно.
2. Якщо не брати до уваги улови в кг.,а лише очки,то можна розширити ареал водойм. Наприклад приїзджаємо я,Стал і Воронцов по весні в той же Острог,а в мене з Воронцовом тур,тоді Стал дає нам відмашку,ми 6 годин ловимо,потім фоткаємось з уловом,а далі хочемо залишаємось на ночівлю,хочемо їдем додому головне,що тур відбувся.Пока якось так :ny_tik:
Чтобы победить искушение, ему надо поддаться. О.Уайлд
Рівненський Карповий Клуб

Подякували: 2 [Показувати]
Аватар користувача
ttearjerker
 
Повідомлень: 1032
З нами з: 16 вересня 2010, 00:57
Звідки: Рівне

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення SAFIK » 28 грудня 2015, 00:23

Зважаючи на те,що багато рибаків-фідеристів приймають участь в багатьох турнірах по всій Україні,і графік може бути щільним,то пропоную цей задум провести (для початку) у форматі Кубкової системи (на виліт) - на відміну від чемпіонату проходитиме швидше і без плутанини)......можна його проводити двічі на рік,весною та восени, як командний ,так і індивідуальний...місце проведення - тільки Басів Кут....
Зображення
Аватар користувача
SAFIK
Дослідник
Дослідник
 
Повідомлень: 65
З нами з: 19 червня 2015, 14:26
Звідки: Кременець
Телефон: 067 353 03 01

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення Webmak » 06 січня 2016, 18:06

Враховуючи те, що дійсно буде дуже багато внутрішніх та зовнішніх змагань, я схиляюсь на проведення турніру, за системою "на виліт".
1) Жеребкування команд участників 2) Формування турнірної таблиці. 3) Початок турнірів за розкладом. Ігри команд будуть складатись з двух турів ( бажано в різні дні ), в кожному турі буде рахуватись загальна вага зловленої командою риби, аналогічно і в другому турі. Далі по турнірній сітці проходить команда з більшою сумарною вагою зловленою риби за два тури.
p.s Мінус турніру в тому, що сітка в ідеалі має мати 8-16-32-64 участники, в інакшому випадку ( 9-10-11 і.т.д команд ), хтось буде пролітати на "шарік", а хтось змагатись, хоча таке не раз практикувалось на різноманітних турнірах
Для візуалізації додаю скрін, як це має виглядати:
Зображення

Подякував: 1 [Показувати]
Аватар користувача
Webmak
Бувалий
Бувалий
 
Повідомлень: 102
З нами з: 28 лютого 2012, 15:03

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення SAFIK » 06 січня 2016, 23:59

Власне це змагання залежить від кількості учасників (команд),хоча і на це є вихід!!!
Тут все вирішує жеребкування(кому як фартане ))!!
Ніяких два тури - тільки тур по схемі!!!(інакше цілий рік буде турнір проходити))
Ось що нашкрябав в інеті,можна використати в турнірі для формування календаря з попередньою реєстрацією на форумі та жеребкуванням.(можна все це зробити на початку самих змагань,знаючи точну кількість учасників після реєстрації).

посилання http://studopedia.org/7-19273.html

Кубкова (олімпійська) – з вибуванням після поразки (за результатом однієї чи кількох ігор). Її використовують тоді, коли у змаганнях бере участь багато команд, коли ігри треба провести у стислий строк.

Щоб визначити порядок зустрічей за системою з вибуванням, складається таблиця. Усі команди після жеребкування отримують у ній певне місце. Якщо кількість команд дорівнює числам 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256 і т. д. (тобто 2n), то усі вони братимуть участь у змаганні з першого туру (схема 1).

Якщо х кількість команд, що беруть участь у змаганні, не дорівнює певній степені 2n, то сітка має бути такою, щоб до другого туру залишилася кількість команд, що дорівнює степені 2n, отже, деякі команди розпочнуть ігри з другого кола, а деякі – з першого.
Визначити кількість команд, які починатимуть гру з першого туру, допоможе формула К = (А – 2n)х2,

де А – кількість команд, які беруть участь у змаганні; n – степінь числа 2, причому 2n – найближче число до загальної кількості команд-учасників; К – кількість команд, що розпочинатимуть змагання з першого туру.
[/b][/b]

http://konspekta.net/studopediaorg/baza7/207773116186.files/image165.jpg
http://konspekta.net/studopediaorg/baza7/207773116186.files/image167.jpg



Приклад. У змаганні беруть участь 13 команд. Число 13 не є степенем числа 2, тому деяка кількість команд має зіграти у першому колі (схема 3), щоб до другого кола залишилася кількість команд, що дорівнює степе­ню числа 2:

К = (13 – 23)×2 = (13 – 8)×2 = 10

Отже, у першому турі мають грати 10 команд, а 3 команди розпочнуть змагання з другого туру. Якщо у першому турі беруть участь не всі команди, то грають ті, які мають середні номери, а команди, що мають крайні номери, починають з другого туру. Якщо кількість команд парна, то ті команди, які мають номери знизу і зверху (по рівній кількості), не гратимуть у першому турі (схема 2), а якщо непарне – то знизу не гратимуть на одну команду більше, ніж зверху (схема 3).


Схема 3

1-й 2-й 3-й 4-й

тур тур тур тур
http://konspekta.net/studopediaorg/baza7/207773116186.files/image169.jpg
Востаннє редагувалось SAFIK в 07 січня 2016, 04:13, всього редагувалось 3 разів.
Зображення

Подякував: 1 [Показувати]
Аватар користувача
SAFIK
Дослідник
Дослідник
 
Повідомлень: 65
З нами з: 19 червня 2015, 14:26
Звідки: Кременець
Телефон: 067 353 03 01

Re: Рівненська фідерна ліга 2016 ( подаю на розгляд )

Непрочитане повідомлення Webmak » 07 січня 2016, 00:14

Ну вот про те що хтось буде починати з першого тура, а хтось на "шарік" відразу з другого тура я і говорив, такого не відбудеться лише при кількості команд 8-16-32-64, в нашому випадку, я думаю що 16 не назбирається, але буде більше 8, тобто варіант, що хтось стартує з першого тура, а хтось з другого, цілком реальний...
Аватар користувача
Webmak
Бувалий
Бувалий
 
Повідомлень: 102
З нами з: 28 лютого 2012, 15:03


Повернутись до ЗМАГАННЯ та ФЕСТИВАЛІ

Хто зараз онлайн

Зареєстровані учасники: Bing [Bot]