
А если я взял лодку на базе, а мотор повесил свой?Лодка своя - мотор чужой? Выходит на лодку свои документы, а на мотор свои... Там где нет на водоёме статуса судноходного, права вообще не нужны или я ошибаюсь?
обсуждение
Цитата: Сообщение от TSAR
Регистрации подлежит ЛЮБАЯ лодка любой длины и грузоподъёмности, хоть метр на метр с г\п=60кг, оснашённая мотором, хоть бензиновым хоть электрическим!
Немного не так. Здесь на лицо юридическая коллизия.
Согласно ПКМУ N 1069 от 26.09.1997 р. «Про затвердження Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України»
Ст.2 «Дія цього Порядку не поширюється на:
веслові судна, що використовуються без двигуна, довжиною до 2,5 метра»
(Где тут 100 кг?!!!)
С другой стороны наказание за данное нарушение прописано в
«Кодексе України про адміністративні правопорушення», где в ст.116 сказано, что
«Порушення правил по охороні порядку і безпеки руху на річковому транспорті і маломірних суднах
Керування судноводіями річковими або маломірними суднами, не зареєстрованими у встановленому порядку, або такими, що не пройшли технічного огляду, або не несуть бортових номерів і позначень, або мають несправності, з якими заборонено їх експлуатацію, або переобладнаними без відповідного дозволу, або з порушенням правил завантаження, норм пасажиромісткості, обмежень по району та умовам плавання -
тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Где «Під маломірними суднами у частинах першій, третій, четвертій і п'ятій статті 116, частині другій статті 1161, частині третій статті 1162, частині першій статті 117, статті 118, частині третій статті 129, частині п'ятій статті 130 цього Кодексу слід розуміти самохідні судна з головними двигунами потужністю менш як 75 к. с. (55 кВт) і несамохідні судна та парусні судна валовою місткістю менш як 80 регістрових тонн (або одиниць), а також моторні судна незалежно від потужності двигунів, але валовою місткістю не більш як 10 регістрових тонн (або одиниць) та несамохідні судна (гребні човни вантажопідйомністю 100 і більше кілограмів, байдарки - 150 і більше кілограмів та надувні судна - 225 і більше кілограмів), що належать громадянам.»[/]Поэтому, т.к. штрафы начисляются по второму нормативному документу, то и отталкиваться нужно от него, т.е.
«надувні судна - 225 і більше кілограмів, що належать громадянам»
Мало того, это еще не все коллизии.
Согласно ПКМУ N 1069 от 26.09.1997 р. «Про затвердження Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України»
часть 1 ст. 1 "Цей Порядок встановлює вимоги до реєстрації та обліку торговельних суден в Україні."
часть 3 ст. 1 "У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, передбаченому Кодексом торговельного мореплавства України."
а согласно Кодекса торгового мореходства Украины
Стаття 15. Поняття судна
Торговельне судно в цьому Кодексі означає самохідну чи несамохідну плавучу споруду, що використовується:
1) для перевезення вантажів, пасажирів, багажу і пошти, для рибного чи іншого морського промислу, розвідки і добування корисних копалин, рятування людей і суден, що зазнають лиха на морі, буксирування інших суден та плавучих об'єктів, здійснення гідротехнічних робіт чи піднімання майна, що затонуло в морі;
2) для несення спеціальної державної служби (охорона промислів, санітарна і карантинна служби, захист моря від забруднення тощо);
3) для наукових, навчальних і культурних цілей;
4) для спорту;
5) для інших цілей.
Риболовне судно у цьому Кодексі - це будь-яке торговельне судно, що використовується для рибного або іншого морського
промислу.
но при этом с учетом ст. 1 и 2 этого же кодекса
Стаття 1. Завдання Кодексу торговельного мореплавства України
Кодекс торговельного мореплавства України регулює відносини, що виникають з торговельного мореплавства.
Під торговельним мореплавством у цьому Кодексі розуміється діяльність, пов'язана з використанням суден для перевезення вантажів, пасажирів, багажу та пошти, рибних та інших морських промислів, розвідки та видобування корисних копалин, виконання буксирних, криголамних і рятувальних операцій, прокладання кабелю, також для інших господарських, наукових і культурних цілей.
Стаття 2. Право на торговельне мореплавство
Діяльність, що входить у поняття "торговельне мореплавство", відповідно до статті 1 цього Кодексу можуть провадити суб'єкти господарювання за наявності в них відповідної ліцензії, якщо її отримання передбачено законом.
То есть маломерное судно принадлежащее физическому лицу и не используемое в хозяйственных целях не является торговым судном и не подпадает под сферу влияния Кодекса торгового мореходства Украины, а отсюда выходит что и под сферу влияния ПКМУ N 1069 от 26.09.1997 р. «Про затвердження Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України».
Остается только Кодекс Украины об административных правонарушениях, устанавливающий в ст. 116 ответственность, для моторных судов независимо от мощности двигателей, но валовой вместимостью не более как 10 регистровые тонны(или единиц) и несамоходные суда, основываясь не понятно на какие нормативные акты. Мало того, это еще не все коллизии.
Согласно ПКМУ N 1069 от 26.09.1997 р. «Про затвердження Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України»
часть 1 ст. 1 "Цей Порядок встановлює вимоги до реєстрації та обліку торговельних суден в Україні."
часть 3 ст. 1 "У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, передбаченому Кодексом торговельного мореплавства України."
а согласно Кодекса торгового мореходства Украины
Стаття 15. Поняття судна
Торговельне судно в цьому Кодексі означає самохідну чи несамохідну плавучу споруду, що використовується:
1) для перевезення вантажів, пасажирів, багажу і пошти, для рибного чи іншого морського промислу, розвідки і добування корисних копалин, рятування людей і суден, що зазнають лиха на морі, буксирування інших суден та плавучих об'єктів, здійснення гідротехнічних робіт чи піднімання майна, що затонуло в морі;
2) для несення спеціальної державної служби (охорона промислів, санітарна і карантинна служби, захист моря від забруднення тощо);
3) для наукових, навчальних і культурних цілей;
4) для спорту;
5) для інших цілей.
Риболовне судно у цьому Кодексі - це будь-яке торговельне судно, що використовується для рибного або іншого морського
промислу.
но при этом с учетом ст. 1 и 2 этого же кодекса
Стаття 1. Завдання Кодексу торговельного мореплавства України
Кодекс торговельного мореплавства України регулює відносини, що виникають з торговельного мореплавства.
Під торговельним мореплавством у цьому Кодексі розуміється діяльність, пов'язана з використанням суден для перевезення вантажів, пасажирів, багажу та пошти, рибних та інших морських промислів, розвідки та видобування корисних копалин, виконання буксирних, криголамних і рятувальних операцій, прокладання кабелю, також для інших господарських, наукових і культурних цілей.
Стаття 2. Право на торговельне мореплавство
Діяльність, що входить у поняття "торговельне мореплавство", відповідно до статті 1 цього Кодексу можуть провадити суб'єкти господарювання за наявності в них відповідної ліцензії, якщо її отримання передбачено законом.
То есть маломерное судно принадлежащее физическому лицу и не используемое в хозяйственных целях не является торговым судном и не подпадает под сферу влияния Кодекса торгового мореходства Украины, а отсюда выходит что и под сферу влияния ПКМУ N 1069 от 26.09.1997 р. «Про затвердження Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України».
Остается только Кодекс Украины об административных правонарушениях, устанавливающий в ст. 116 ответственность, для моторных судов независимо от мощности двигателей, но валовой вместимостью не более как 10 регистровые тонны(или единиц) и несамоходные суда, основываясь не понятно на какие нормативные акты.
А ежегодные техосмотры для лодок никто не отменял...
